20 років
Досвід, який визначив статус
2023 року Студія Друку святкувала 20-річчя на українському ринку поліграфії.
17 червня 2003 року все розпочалось з ідеї свідомого підприємництва, що буде працювати на якість і формувати власні цінності.
Сьогодні ми можемо простежити цей шлях.
Першим уроком, який ми, як бізнес, винесли для себе — коли йдеться про швидко, якісно і бюджетно, то завжди можна обрати лише 2 фактори з трьох. Тому коли починаєш роботу, потрібно визначити пріоритетність разом з клієнтом. Ця проста концепція дозволяє уникнути невиправданих очікувань та реалізовувати замовлення виходячи із запиту клієнта, а не власних амбіцій. Прозорі комунікації — це ключ до перетворення першого замовлення у постійну співпрацю.
Другий урок про команду. Для того, щоб люди залишались мотивованими, вони повинні відчувати власну цінність в колективі. Корпоративна політика компанії сьогодні – це, радше, family-type business. Ця злагодженість виникла і через спільний досвід криз, і через спільні досягнення. У поліграфії результат – це те, що можна побачити і відчути на дотик, тому кожен учасник команди має можливість постійно слідкувати за своїм прогресом та робити відчутні кроки до вдосконалення.
Третій урок про тих, хто з нами поруч 20 років. Клієнти та партнери — це люди, яким потрібен хороший результат, та ми завжди стараємось дати більше, ніж вони передбачають. Зусилля або ресурси, яких це коштує, завжди варті інвестицій, адже будуючи саме стосунки з людьми, а не торгівельні звʼязки, нам вдається десятиліттями працювати з тими ж брендами і разом зростати і масштабовуватись.
Історія «Студії Друку» про помилки і перемоги, про складні часи і стрімкі злети, про технології та інновації, але найбільше — про людей. Коли на День Народження компанії приходять привітати майже усі її працівники за усі 20 років — це свідчить про те, що наші цінності сформувались.
Далі — більше.
17 червня 2003 року все розпочалось з ідеї свідомого підприємництва, що буде працювати на якість і формувати власні цінності.
Сьогодні ми можемо простежити цей шлях.
Першим уроком, який ми, як бізнес, винесли для себе — коли йдеться про швидко, якісно і бюджетно, то завжди можна обрати лише 2 фактори з трьох. Тому коли починаєш роботу, потрібно визначити пріоритетність разом з клієнтом. Ця проста концепція дозволяє уникнути невиправданих очікувань та реалізовувати замовлення виходячи із запиту клієнта, а не власних амбіцій. Прозорі комунікації — це ключ до перетворення першого замовлення у постійну співпрацю.
Другий урок про команду. Для того, щоб люди залишались мотивованими, вони повинні відчувати власну цінність в колективі. Корпоративна політика компанії сьогодні – це, радше, family-type business. Ця злагодженість виникла і через спільний досвід криз, і через спільні досягнення. У поліграфії результат – це те, що можна побачити і відчути на дотик, тому кожен учасник команди має можливість постійно слідкувати за своїм прогресом та робити відчутні кроки до вдосконалення.
Третій урок про тих, хто з нами поруч 20 років. Клієнти та партнери — це люди, яким потрібен хороший результат, та ми завжди стараємось дати більше, ніж вони передбачають. Зусилля або ресурси, яких це коштує, завжди варті інвестицій, адже будуючи саме стосунки з людьми, а не торгівельні звʼязки, нам вдається десятиліттями працювати з тими ж брендами і разом зростати і масштабовуватись.
Історія «Студії Друку» про помилки і перемоги, про складні часи і стрімкі злети, про технології та інновації, але найбільше — про людей. Коли на День Народження компанії приходять привітати майже усі її працівники за усі 20 років — це свідчить про те, що наші цінності сформувались.
Далі — більше.
Почнімо!
Потрібно уточнити вартість друку?
Маєте макет готовий до друку чи ідею, яку наші дизайнери перетворять на шедевр?
Ми порахуємо вартість Вашого замовлення, погодимо технічне завдання для дизайнерів та виготовимо
Ваше замовлення вчасно та якісно.
Ми порахуємо вартість Вашого замовлення, погодимо технічне завдання для дизайнерів та виготовимо
Ваше замовлення вчасно та якісно.